o nas
doświadczenie
od 11 lat na rynku
precyzja
Chrirugiczna precyzja przy Twoim zawieszeniu
autoryzacja
autoryzowany serwis Bosch, Broze, Rockshox i Ohlins
jakość
używamy tylko najwyższej jakości części, tylko certyfikowani mechanicy
narzędzia
Oryginalne dedykowane narzędzia oraz pompa próżniowa
bezpieczeństwo
Gwarancja najwyższej jakości naszych usług
Cennik
Serwis roweru
| Serwis główny roweru XC, szosa (niezawieszonego) | mycie roweru wraz z napędem, centrowanie kół, kontrola zużycia układu napędowego, mycie roweru wraz z systemem napędowym centrowanie kół kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja rozebranie roweru na części, kontrola i czyszczenie wszystkich elementów smarowanie wszystkich połączeń łożyskowych wysokiej klasy smarami, serwis piast, wymiana, smarowanie łożysk kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie i odpowietrzenie (zalecana wymiana płynu to dodatkowy koszt 15zł za hamulec) regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola prawidłowego ustawienia roweru i ewentualna korekcja po uzgodnieniu z klientem kontrola dokręcenia wszystkich połączeń śrubowych za pomocą klucza dynamometrycznego kontrola pracy amortyzatora oraz stanu zużycia, konserwacja (opcjonalnie serwis podstawowy amortyzatora dodatkowo płatny) kontrola osiowości haka przerzutki wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) | 600 PLN |
| Serwis główny roweru zawieszonego (XC, enduro, DH) | mycie roweru wraz z systemem napędowym centrowanie kół kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja rozebranie roweru na części, kontrola i czyszczenie wszystkich elementów smarowanie wszystkich połączeń łożyskowych wysokiej klasy smarami, serwis piast, wymiana, smarowanie łożysk kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia demontaż tylnego zawieszenia, kontrola łożysk, konserwacja lub wymiana łożysk ( dodatkowy koszt łożyska ) kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie i odpowietrzenie (zalecana wymiana płynu to dodatkowy koszt 15zł za hamulec) regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola prawidłowego ustawienia roweru i ewentualna korekcja po uzgodnieniu z klientem kontrola dokręcenia wszystkich połączeń śrubowych za pomocą klucza dynamometrycznego kontrola pracy sztycy regulowanej, konserwacja, odpowietrzenie manetki (serwis sztycy dodatkowo płatny ) kontrola pracy amortyzatora oraz stanu zużycia, konserwacja (opcjonalnie serwis podstawowy lub główny amortyzatora dodatkowo płatny) kontrola pracy dampera oraz stanu zużycia, konserwacja (opcjonalnie serwis podstawowy lub główny dampera dodatkowo płatny ) kontrola osiowości haka przerzutki wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) | 1 300 PLN |
| Serwis podstawowy roweru XC, szosa (niezawieszonego) | mycie roweru wraz z systemem napędowym kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja centrowanie kół kontrola elementów tocznych, ewentualna konserwacja kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola pracy amortyzatora oraz stanu zużycia wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) | 390 PLN |
| Serwis podstawowy roweru zawieszonego (XC, Enduro, Elektrycznego) | mycie roweru wraz z systemem napędowym kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja centrowanie kół kontrola elementów tocznych, ewentualna konserwacja kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia kontrola stanu elementów tylnego zawieszenia kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola pracy amortyzatora i dampera oraz stanu zużycia wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) | 490 PLN |
| Serwis podstawowy roweru zawieszonego (DH- zjazdowego) | mycie roweru wraz z systemem napędowym kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja centrowanie kół kontrola elementów tocznych, ewentualna konserwacja kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia kontrola stanu elementów tylnego zawieszenia kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola pracy amortyzatora i dampera oraz stanu zużycia wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) | 520 PLN |
Serwis amortyzacji
Amortyzatory (serwis pełny)
Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia; kompletne rozebranie widelca wraz z tłumikiem; czyszczenie; wymiana oleju i uszczelek kurzowych; wymiana oleju i uszczelek tłumika, napełnienie olejem i odpowietrzenie tłumika (w tym pompy próżniowej), wymiana uszczelek komory powietrznej.
| Model | Cena |
| Rock Shox | |
| Rock Shox RS-1 | 660 PLN |
| Rock Shox BOXXER Charger Motion Control | 660 PLN |
| Rock Shox BOXXER Charger 2/2.1 | 690 PLN |
| Rock Shox BOXXER Charger 3/3.1 | 720 PLN |
| Rock Shox PIKE / LYRIK / ZEB Charger 2.1/2 | 670 PLN |
| Rock Shox PIKE / LYRIK / ZEB Charger 3/3.1 | 720 PLN |
| Rock Shox YARI Motion Control | 500 PLN |
| Rock Shox YARI (Upgrade Charger) | 620 PLN |
| Rock Shox Revelation / BLUTO Charger 2.1 | 580 PLN |
| Rock Shox Revelation / BLUTO Motion Control | 540 PLN |
| Rock Shox SID / REBA (Charger) | 680 PLN |
| Rock Shox SID / REBA (RL, RLC, serwis uproszczony) | 580 PLN |
| Rock Shox RECON / Sektor / JUDY / DOMAIN / 35 (itp.) | 480 PLN |
| FOX | |
| FOX 32 FIT CTD / FIT4 / FIT Terralogic | 670 PLN |
| FOX 32 GRIP | 640 PLN |
| FOX 34 FIT4 / GRIP 2 | 690 PLN |
| FOX 34 GRIP | 650 PLN |
| FOX 36 FIT4 / GRIP2 / FIT | 740 PLN |
| FOX 36 GRIP X2 | 760 PLN |
| FOX 36 GRIP | 690 PLN |
| FOX 38 FIT4 / GRIP2 | 780 PLN |
| FOX 38 GRIP X2 | 800 PLN |
| FOX 38 GRIP | 720 PLN |
| FOX 40 FIT / GRIP 2 / GRIP | 780 PLN |
| FOX 40 GRIP X2 | 800 PLN |
| Dodatkowy serwis TALAS | 200 PLN |
| BOS | |
| BOS Deville | 590 PLN |
| BOS Idylle | 640 PLN |
| Öhlins | |
| Öhlins RXF 34 | 1030 PLN |
| Öhlins RXF 36 m.1 | 1150 PLN |
| Öhlins RXF 36 m.1 coil | 1050 PLN |
| Öhlins RXF 36 m.2 | 1030 PLN |
| Öhlins RXF 36 m.2 coil | 940 PLN |
| Öhlins RXF 38 / DH 38 | 1050 PLN |
Dampery (serwis pełny)
Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia; kompletne rozebranie dampera; czyszczenie; wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej oraz uszczelek komory olejowej, wymiana oleju, napełnienie azotem.
| Model | Cena |
| Rock Shox | |
| Rock Shox Super Deluxe AIR | 600 PLN |
| Rock Shox Super Deluxe COIL | 500 PLN |
| Rock Shox SIDLuxe | 580 PLN |
| Rock Shox Deluxe / Deluxe Re:Aktiv 2017 (bez Thru Shaft) | 520 PLN |
| Rock Shox SuperDeluxe Thru Shaft / Reaktiv Thru Shaft | 600 PLN |
| Rock Shox Monarch Plus | 520 PLN |
| Rock Shox Monarch | 390-470 PLN |
| Rock Shox VIVID AIR | 780 PLN |
| Rock Shox VIVID COIL / KAGE | 500 PLN |
| Rock Shox VIVID AIR C1 (2023+) | 550 PLN |
| Rock Shox VIVID COIL C1 (2023+) | 550 PLN |
| FOX | |
| FOX Float (DPS, CTD, RC, RL, RP) | 520 PLN |
| FOX Float (Brain, SJ, DRCV*, RE:aktiv*, RG*, Nude) | 630 PLN |
| FOX Float X (2014-2017) | 600 PLN |
| FOX Float X (2022+) | 660 PLN |
| FOX Float X2 (2016-2020) | 580 PLN |
| FOX Float X2 (2021+) | 680 PLN |
| FOX DPX2 | 660 PLN |
| FOX DHX Air | 560 PLN |
| FOX DHX2 (2016-2020) | 470 PLN |
| FOX DHX2 (2021+) | 550 PLN |
| FOX DHX Coil (do 2014) | 470 PLN |
| FOX DHX (2022+) | 500 PLN |
| FOX VAN (R / RC) | 470 PLN |
| BOS | |
| BOS Kirk | 590 PLN |
| BOS Stoy | 520 PLN |
| Öhlins | |
| Öhlins STX22 | 790 PLN |
| Öhlins TTX22m | 799 PLN |
| Öhlins TTX Air | 770 PLN |
Sztyce regulowane (serwis pełny)
Inspekcja sztycy pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia; kompletne rozebranie sztycy; czyszczenie; wymiana kompletu uszczelek serwisowych, wymiana oleju i napełnienie azotem (jeśli dotyczy).
| Model | Cena |
| ROCK SHOX Reverb | 650 PLN |
| ROCK SHOX Reverb AXS 400h | 650 PLN |
| ROCK SHOX Reverb AXS 600h | 700 PLN |
| FOX Transfer (przed 2021) | 520 PLN |
| FOX Transfer (od 2021) | 580 PLN |
| One UP | 380 PLN |
Serwis podstawowy i inne
| Usługa | Cena |
| Serwis podstawowy amortyzatora (czyszczenie i smarowanie goleni dolnych) | 160 PLN |
| Serwis podstawowy dampera (czyszczenie i smarowanie komory powietrznej) | 160 PLN |
| Serwis „0” nowego widelca/dampera (kontrola i uzupełnienie smarowania) | 100 PLN |
| Marzocchi / Suntour / Manitou / Magura | Wycena |
| Tuleje ślizgowe RS | 20 PLN / szt. |
| Tuleje ślizgowe FOX | 20 PLN / kpl. |
| Tuleje ślizgowe Cane Creek | od 40 PLN / szt. |
| Tuleje Montażowe RS | od 59 PLN / kpl. |
| Tuleje montażowe Öhlins | od 120 PLN / szt. |
Usługi
| Usługa | Cena |
| Serwis łożysk ramy | 450 PLN |
| Budowa kół z użyciem tensometru, nyple na kleju | 180 - 240 PLN/koła |
| Rozplecenie koła | 60 PLN |
| Centrowanie koła | od 60 PLN |
| Montaż CushCore | Kupiony u nas - gratis |
| Zmiana opony w kole z wkładką | 70 PLN |
| Zmiana opony kupionej u nas | gratis (jeśli koło ma wkładkę 50 PLN) |
| Montaż systemu tubeless (taśma, mleko, wentyl) | 90 PLN / koło |
| założenie dętki | 30 - 100 PLN |
| Serwis sterów | 80 PLN |
| Montaż sterów | 60 PLN |
| Odpowietrzanie hamulców z wymianą płynu | 60 PLN / 1 hamulec |
| Montaż hamulca hydraulicznego | 150 PLN |
| Montaż hamulca hydraulicznego z przewodem w sterach | 250 PLN |
| Regulacja hamulców | 35 PLN |
| Kompleksowy serwis hamulca hydraulicznego | 300 PLN |
| Regulacja przerzutek | 60 PLN |
| Prostowanie haka + regulacja przerzutki | 80 PLN |
| Wymiana przerzutki lub manetki | 100 PLN |
| Wymiana przerzutki i manetki | 130 PLN |
| Wymiana łańcucha lub kasety | 40 PLN |
| Wymiana lub montaż suportu | 70 PLN |
| Wymiana lub montaż pancerza w rowerze z wewnętrznym prowadzeniem (fullsuspension / elektryk) | 100 PLN |
| Wymiana lub montaż kompletnej grupy napędowej | 250 PLN |
| Konwersja napędu na wosk - nowy napęd | 100 PLN |
| Konwersja napędu na wosk - napęd używany (wymagający przygotowania oraz czyszczenia) | 200 PLN |
| Helicoil - naprawa gwintu mechanizmu korbowego | 150 PLN |
| Montaż sztycy regulowanej przewodowej | 170 PLN |
| Montaż sztycy regulowanej bezprzewodowej (Reverb AXS/Transfer Neo) | 120 PLN |
| Serwis piasty przód | 100 PLN |
| Serwis piasty tył | 150 PLN |
| Serwis piasty tył - scylence | 170 PLN |
| Regulacja i ustawienie zawieszenia | 150 PLN |
| Montaż kierownicy lub mostka | 50 PLN |
| Montaż kierownicy z wewnętrznym prowadzeniem przewodów | 250 PLN |
| Diagnostyka systemu Bosch lub Broze oraz aktualizacja | 170 PLN |
| Wymiana silnika | 300 PLN |
| Montaż owijki | 50 PLN |
| Mycie roweru wraz z napędem | 150 PLN |
| Montaż części nie kupionych u nas | wg. roboczogodziny |
| Roboczogodzina serwisu zawieszeń | 200 PLN |
| Roboczogodzina serwisu rowerów | 180 PLN |
Zawieszenia
Zlecenie serwisu - amortyzacja
Wypełnij, aby zlecić serwis Twojej amortyzacji. Formularz zostanie przesłany prosto do nas. Odpowiedź zwrotna zostanie wysłana na podanego niżej maila.
Zaraz po wysłaniu tego formularza otrzymasz od nas mailową informację o przyjęciu przez nas zlecenia serwisu zawieszenia.
Prosimy o napisanie na kartonie z przesyłką numeru zlecenia, który zostanie również przesłany w tym mailu.
Wysyłka zwrotna zostanie zrealizowana formą wybraną w polu "przesyłka zwrotna", na adres podany w formularzu, najczęściej kurier DPD. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient, jest to kwota 25 zł doliczana do kosztu serwisu.
Czas serwisu zawieszenia to około 5 dni roboczych od daty dostarczenia. W szczególnych przypadkach (tj. brak części, niespodziewane uszkodzenia) czas serwisu może ulec wydłużeniu.
Koszt serwisu jest dokładnie taki jak w cenniku
Sklep
Wiosną 2020r. uruchomiliśmy pawilon handlowy, będący dopełnieniem naszej oferty. Prowadzimy tam obsługę klientów – przyjęcie rowerów, wycenę napraw, dobór części oraz wydanie rowerów po serwisie. Tu również spotykamy się w celu omówienia projektu i budowy roweru. Powierzchnia handlowa umożliwiła nam wyeksponowanie naszych sztandarowych produktów. Główną wiodącą marką jest RockShox – jesteśmy autoryzowanym serwisem i punktem sprzedaży tej marki. Dostępne są u nas również wszystkie produkty Ohlins, której to marki jesteśmy dealerem i serwisem. Dopełnieniem naszej kompleksowej oferty zawieszeń są produkty marki FOX oraz ich profesjonalny serwis. W sprzedaży oferujemy również komponenty takich marek jak:
- SRAM
- Shimano
- szeroką ofertę produktów Maxxis oraz Michelin
- najwyższej klasy koła budowane przez nas na komponentach DT Swiss.
- jakość oraz styl Hope Technology Ltd.
Głównymi wiodącymi markami są:
- Öhlins – autoryzowany serwis i punkt sprzedaży
- RockShox – dealer i serwis
- FOX – profesjonalny serwis
- SRAM
- Shimano
- Maxxis oraz Continental
- Koła na komponentach DT Swiss
- Hope Technology Ltd.
- Garbaruk – chwyty – zębatki owalne, kasety, korby, wózki
- CushCore – wkładki do opon
- Fidlock – bidony
- ESI – chwyty
- Fabric – chwyty, siodełka
- Selle SMP – siodełka
- One UP – sztyce, manetki, pedały, chwyty, kierownice
- Joe’s No-Flats – mleko, kosmetyki, zestawy naprawcze
- Stan’s NoTubes – mleko uszczelniające
- Galfer – klocki i tarcze hamulcowe
- SunRace – kasety napędowe
- Ashima – klocki hamulcowe, linki, pancerze
- A2Z – tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe
- KMC – łańcuchy
Szkolenia
Szkolenie z serwisu rowerów
Chciałbyś poznać swój rower od podstaw? Zastanawia Cię czym różnią się poszczególne opony? Nie wiesz jak ustawiać swoje zawieszenie? Wypełnij ten formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.
Na szkoleniu nauczymy Cię podstawowej obsługi serwisowej roweru.
Hamulce przestaną być czarną magią. Dowiesz się jak odpowietrzać hamulce Sram oraz Shimano. Magura czy Hope również nie stanowi problemu
Pokażemy Ci jak regulować napęd, również AXS czy Di2, montować koła w systemie tubeless z wkładką typu Cushcore.
Szkolenia odbywają się w Bike Doctor Service przy ul. Kąpielowej 1/3 w Bielsku-Białej.
Koszt szkolenia to 250 PLN
wspieramy
Janek Pająk
Nazywam się Jan Pająk mam 20 lat, z kolarstwem jestem związany od 8 lat. Zajawkę zaszczepił we mnie tata, który jako pierwszy pokazał mi ten sport. W 2021 roku podjąłem decyzję aby rozpocząć porządne jeżdżenie i startowanie w zawodach DH. Zacząłem traktować to na poważnie, w tym samym roku udało mi się zająć 2 miejsce na mistrzostwach Polski, z czego byłem bardzo zadowolony. W 2022 roku miałem przyjemność wystartować w aż 18 zawodach, z czego większość odbywała się za granicą, co pozwoliło mi bardzo ulepszyć swoją jazdę i skilla na rowerze. W 2022 roku sięgnąłem również po swoje pierwsze zwycięstwo w kategorii DH, oraz swój pierwszy tytuł Mistrza Polski DH. 2023 przynosi dla mnie dużo zmian, między innymi pojawili się nowi sponsorzy. Jednak to nie wszytko, w tym roku planuję również wystartować w Pucharze Świata! Zapowiada się, że sezon 2023 przyniesie dużo nowych doświadczeń, a przede wszystkim dużo jeżdżenia na rowerze
Zespół
Maciej Wojtowicz
właściciel
Moja Firma powstała z pasji do rowerów, którymi zajmuję się już ponad 20 lat. Bike Doctor Service jest realizacją mojego marzenia o dzieleniu się pasją i wiedzą oraz sprawianiu by rowery stawały się jeszcze lepsze, szybsze i lżejsze. Droga do realizacji tego marzenia nie była prosta i prowadziła przez liczne wyzwania. Wiodła miedzy innymi przez pracę w Kadrze Narodowej z czołowymi polskimi zawodnikami, Igrzyska Europejskie w Baku, zgrupowania czy starty w Pucharach Świata. Miałem też przyjemność pracować w jednej drużynie z Mają Włoszczowską. Zdobyte doświadczenie staram się wykorzystać w najlepszy znany mi sposób tak, aby po wizycie u Bike Doctora uśmiech nie schodził Wam z twarzy. Starannie dobieram sobie ludzi z którymi współpracuję, aby zapewnić najwyższy poziom usług. Wciąż poszerzam moje umiejętności i wiedzę, doskonaląc się jako mechanik i rider, aby moja firma stała się jeszcze bardziej profesjonalna. Chętnie doradzam i dzielę się wiedzą. Dbam o to by szczerość, profesjonalizm i uczciwość były wartościami stawianymi na pierwszym miejscu, zarówno przeze mnie jak i moich pracowników.
Damian Karpeta
mechanik - specjalista zawieszeń
Moja przygoda z rowerem zaczęła się gdy miałem 13 lat. Pierwsze rowerowe kroki stawiałem na dircie, który wykopałem za domem w rodzinnym Skarżysku-Kamiennej. Rosnąca zajawka sprawiła, że moje życie zaczęło kręcić się wokół rowerów. Zacząłem budować i serwisować swoje rowery, a po nabraniu większej wprawy także znajomych. Po skończeniu liceum wyjechałem na studia do Krakowa. W tym okresie moje zainteresowanie dirtem osłabło, ale pojawiła się chęć do eksploracji leśnych ścieżek i jazdy na rowerach z pełnym zawieszeniem. Pod koniec studiów zacząłem pracować w serwisie rowerowym i od tego momentu moja pasja stała się też moją pracą. Jazda na rowerze oraz serwisowanie sprzętu towarzyszą mi bez przerwy od 15 lat. Wiedzę którą nabyłem staram się jak najlepiej wykorzystywać do wykonywania powierzonych zadań. W swojej pracy stawiam na jakość i dokładność wykonywanych czynności, pozwalających na bezawaryjną pracę sprzętu. Zależy mi aby sprzęt spisywał się jak najlepiej w terenie. Przeprowadzka do Bielska i dołączenie do ekipy Bike Doctor Service daje mi jeszcze więcej motywacji do działania i poszerzania rowerowej wiedzy.
Jakub Wilczok
specjalista Bosch
Jestem pasjonatem zakochanym w rowerach, zniechęcony farmacją, czuwam nad prawidłową organizacją pracy w serwisie. Wspieram rozwój firmy zajmując się kontaktami i zamówieniami zagranicznymi. Jestem również odpowiedzialny za obsługę elektronicznych systemów napędowych marki Bosch. Szukam rozwiązań, aby oferta serwisu była dopasowana do Waszych potrzeb.
Olek Grajewski
mechanik
Moja rowerowa historia zaczęła się w wieku 9 lat od budowania pierwszych hopek w rodzinnym Ełku. Ta zajawka naturalnie przerodziła się w jazdę XC i chęć do samodzielnego serwisowania swojego sprzętu. Prawdziwym przełomem była przeprowadzka do Wrocławia w 2019 roku i podjęcie pracy w profesjonalnych serwisach. Szybko dołączyłem do jednego z topowych miejsc w Polsce, gdzie skupiłem się na zaawansowanym sprzęcie enduro i DH. To doświadczenie dało mi szansę pracy na najwyższym światowym poziomie – miałem okazję składać i przygotowywać rowery dla Szymona Godźka na zawody Redbull Rampage w edycjach 2022 i 2023 oraz RedBull Roof Ride czy Crankworx dla Dawida Godźka. Po 6 latach profesjonalnej pracy w branży wiem jedno: rower oddawany klientowi ma być lepszy niż nowy. Wkładam w to ogrom pracy, bo chcę, abyś na swoim sprzęcie czuł się w 100% bezpiecznie i pewnie. Wrocław zamieniłem na Bielsko ze względu na chęć rozwoju osobistego w górach zamiast płaskiego olbrzymiego miasta. W Bike Doctor Service odpowiadam za główne serwisy Waszych rowerów oraz specjalizuję się w budowie customowych projektów, bazując na topowych markach jak Sram, Hope, RockShox czy Ohlins.