Bike Doctor Service logo

Specjalistyczny serwis rowerowy

poznaj nas Szkolenia Zleć serwis zawieszenia

o nas

Nasza historia zaczęła się w 2014 roku i od tego czasu nieustannie podnosimy poprzeczkę. Przez ponad dekadę zdobyliśmy zaufanie setek klientów, serwisując sprzęt na najwyższym, światowym poziomie.

doświadczenie

od 11 lat na rynku

W hydraulice zawieszeń jak i rowerach nie ma miejsca na kompromisy ani drogę na skróty. Każdy serwis przeprowadzamy w warunkach sali operacyjnej, dbając o każdy detal, aby Twój sprzęt działał lepiej niż po wyjęciu z pudełka.

precyzja

Chrirugiczna precyzja przy Twoim zawieszeniu

Posiadamy oficjalne certyfikaty największych gigantów branży, co daje Ci gwarancję zachowania gwarancji producenta. Dzięki regularnym szkoleniom bezpośrednio u źródła, masz pewność, że Twój rower trafia w ręce ekspertów z aktualną wiedzą

autoryzacja

autoryzowany serwis Bosch, Broze, Rockshox i Ohlins

Nie uznajemy półśrodków – stosujemy wyłącznie oryginalne uszczelki, części i smary rekomendowane przez producentów. Nasi mechanicy to pasjonaci, którzy traktują każdy rower tak, jakby szykowali go na start w Pucharze Świata, Rampage'u czy Crankworxie.

jakość

używamy tylko najwyższej jakości części, tylko certyfikowani mechanicy

Dysponujemy zaawansowanym zapleczem technicznym, w tym pompą próżniową niezbędną do idealnego odpowietrzania damperów oraz tłumików. Używamy dedykowanych narzędzi, które gwarantują bezpieczeństwo nawet najdelikatniejszych elementów Twojego sprzętu.

narzędzia

Oryginalne dedykowane narzędzia oraz pompa próżniowa

Na każdą wykonaną usługę udzielamy gwarancji, bo jesteśmy w 100% pewni naszych umiejętności. Przed wydaniem rower przechodzi rygorystyczną kontrolę, abyś na trasie mógł skupić się wyłącznie na czerpaniu radości z jazdy.

bezpieczeństwo

Gwarancja najwyższej jakości naszych usług

Cennik

Serwis roweru

Amortyzacja

Usługi

Serwis roweru

Serwis główny roweru XC, szosa (niezawieszonego) mycie roweru wraz z napędem, centrowanie kół, kontrola zużycia układu napędowego, mycie roweru wraz z systemem napędowym centrowanie kół kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja rozebranie roweru na części, kontrola i czyszczenie wszystkich elementów smarowanie wszystkich połączeń łożyskowych wysokiej klasy smarami, serwis piast, wymiana, smarowanie łożysk kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie i odpowietrzenie (zalecana wymiana płynu to dodatkowy koszt 15zł za hamulec) regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola prawidłowego ustawienia roweru i ewentualna korekcja po uzgodnieniu z klientem kontrola dokręcenia wszystkich połączeń śrubowych za pomocą klucza dynamometrycznego kontrola pracy amortyzatora oraz stanu zużycia, konserwacja (opcjonalnie serwis podstawowy amortyzatora dodatkowo płatny) kontrola osiowości haka przerzutki wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) 600 PLN
Serwis główny roweru zawieszonego (XC, enduro, DH) mycie roweru wraz z systemem napędowym centrowanie kół kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja rozebranie roweru na części, kontrola i czyszczenie wszystkich elementów smarowanie wszystkich połączeń łożyskowych wysokiej klasy smarami, serwis piast, wymiana, smarowanie łożysk kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia demontaż tylnego zawieszenia, kontrola łożysk, konserwacja lub wymiana łożysk ( dodatkowy koszt łożyska ) kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie i odpowietrzenie (zalecana wymiana płynu to dodatkowy koszt 15zł za hamulec) regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola prawidłowego ustawienia roweru i ewentualna korekcja po uzgodnieniu z klientem kontrola dokręcenia wszystkich połączeń śrubowych za pomocą klucza dynamometrycznego kontrola pracy sztycy regulowanej, konserwacja, odpowietrzenie manetki (serwis sztycy dodatkowo płatny ) kontrola pracy amortyzatora oraz stanu zużycia, konserwacja (opcjonalnie serwis podstawowy lub główny amortyzatora dodatkowo płatny) kontrola pracy dampera oraz stanu zużycia, konserwacja (opcjonalnie serwis podstawowy lub główny dampera dodatkowo płatny ) kontrola osiowości haka przerzutki wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) 1 300 PLN
Serwis podstawowy roweru XC, szosa (niezawieszonego) mycie roweru wraz z systemem napędowym kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja centrowanie kół kontrola elementów tocznych, ewentualna konserwacja kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola pracy amortyzatora oraz stanu zużycia wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) 390 PLN
Serwis podstawowy roweru zawieszonego (XC, Enduro, Elektrycznego) mycie roweru wraz z systemem napędowym kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja centrowanie kół kontrola elementów tocznych, ewentualna konserwacja kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia kontrola stanu elementów tylnego zawieszenia kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola pracy amortyzatora i dampera oraz stanu zużycia wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) 490 PLN
Serwis podstawowy roweru zawieszonego (DH- zjazdowego) mycie roweru wraz z systemem napędowym kontrola zużycia układu napędowego i konserwacja centrowanie kół kontrola elementów tocznych, ewentualna konserwacja kontrola stanu ogumienia i kontrola ciśnienia kontrola stanu elementów tylnego zawieszenia kontrola hamulców, ustawienia, stanu przewodów oraz stanu klocków, czyszczenie regulacja przerzutek smarowanie linek i kontrola stanu pancerzy kontrola pracy amortyzatora i dampera oraz stanu zużycia wymiana wszystkich nowych części zakupionych u nas (cena serwisu nie obejmuje części) 520 PLN

Serwis amortyzacji

Amortyzatory (serwis pełny)

Inspekcja widelca pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia; kompletne rozebranie widelca wraz z tłumikiem; czyszczenie; wymiana oleju i uszczelek kurzowych; wymiana oleju i uszczelek tłumika, napełnienie olejem i odpowietrzenie tłumika (w tym pompy próżniowej), wymiana uszczelek komory powietrznej.

Model Cena
Rock Shox
Rock Shox RS-1 660 PLN
Rock Shox BOXXER Charger Motion Control 660 PLN
Rock Shox BOXXER Charger 2/2.1 690 PLN
Rock Shox BOXXER Charger 3/3.1 720 PLN
Rock Shox PIKE / LYRIK / ZEB Charger 2.1/2 670 PLN
Rock Shox PIKE / LYRIK / ZEB Charger 3/3.1 720 PLN
Rock Shox YARI Motion Control 500 PLN
Rock Shox YARI (Upgrade Charger) 620 PLN
Rock Shox Revelation / BLUTO Charger 2.1 580 PLN
Rock Shox Revelation / BLUTO Motion Control 540 PLN
Rock Shox SID / REBA (Charger) 680 PLN
Rock Shox SID / REBA (RL, RLC, serwis uproszczony) 580 PLN
Rock Shox RECON / Sektor / JUDY / DOMAIN / 35 (itp.) 480 PLN
FOX
FOX 32 FIT CTD / FIT4 / FIT Terralogic 670 PLN
FOX 32 GRIP 640 PLN
FOX 34 FIT4 / GRIP 2 690 PLN
FOX 34 GRIP 650 PLN
FOX 36 FIT4 / GRIP2 / FIT 740 PLN
FOX 36 GRIP X2 760 PLN
FOX 36 GRIP 690 PLN
FOX 38 FIT4 / GRIP2 780 PLN
FOX 38 GRIP X2 800 PLN
FOX 38 GRIP 720 PLN
FOX 40 FIT / GRIP 2 / GRIP 780 PLN
FOX 40 GRIP X2 800 PLN
Dodatkowy serwis TALAS 200 PLN
BOS
BOS Deville 590 PLN
BOS Idylle 640 PLN
Öhlins
Öhlins RXF 34 1030 PLN
Öhlins RXF 36 m.1 1150 PLN
Öhlins RXF 36 m.1 coil 1050 PLN
Öhlins RXF 36 m.2 1030 PLN
Öhlins RXF 36 m.2 coil 940 PLN
Öhlins RXF 38 / DH 38 1050 PLN

Dampery (serwis pełny)

Inspekcja dampera pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia; kompletne rozebranie dampera; czyszczenie; wymiana kompletu uszczelek komory powietrznej oraz uszczelek komory olejowej, wymiana oleju, napełnienie azotem.

OS T
Model Cena
Rock Shox
Rock Shox Super Deluxe AIR 600 PLN
Rock Shox Super Deluxe COIL 500 PLN
Rock Shox SIDLuxe 580 PLN
Rock Shox Deluxe / Deluxe Re:Aktiv 2017 (bez Thru Shaft) 520 PLN
Rock Shox SuperDeluxe Thru Shaft / Reaktiv Thru Shaft 600 PLN
Rock Shox Monarch Plus 520 PLN
Rock Shox Monarch 390-470 PLN
Rock Shox VIVID AIR 780 PLN
Rock Shox VIVID COIL / KAGE 500 PLN
Rock Shox VIVID AIR C1 (2023+) 550 PLN
Rock Shox VIVID COIL C1 (2023+) 550 PLN
FOX
FOX Float (DPS, CTD, RC, RL, RP) 520 PLN
FOX Float (Brain, SJ, DRCV*, RE:aktiv*, RG*, Nude) 630 PLN
FOX Float X (2014-2017) 600 PLN
FOX Float X (2022+) 660 PLN
FOX Float X2 (2016-2020) 580 PLN
FOX Float X2 (2021+) 680 PLN
FOX DPX2 660 PLN
FOX DHX Air 560 PLN
FOX DHX2 (2016-2020) 470 PLN
FOX DHX2 (2021+) 550 PLN
FOX DHX Coil (do 2014) 470 PLN
FOX DHX (2022+) 500 PLN
FOX VAN (R / RC) 470 PLN
BOS
BOS Kirk 590 PLN
BOS Stoy 520 PLN
Öhlins
Öhlins STX22 790 PLN
Öhlins TTX22m 799 PLN
Öhlins TTX Air 770 PLN

Sztyce regulowane (serwis pełny)

Inspekcja sztycy pod kątem uszkodzeń i/lub zużycia; kompletne rozebranie sztycy; czyszczenie; wymiana kompletu uszczelek serwisowych, wymiana oleju i napełnienie azotem (jeśli dotyczy).

Model Cena
ROCK SHOX Reverb 650 PLN
ROCK SHOX Reverb AXS 400h 650 PLN
ROCK SHOX Reverb AXS 600h 700 PLN
FOX Transfer (przed 2021) 520 PLN
FOX Transfer (od 2021) 580 PLN
One UP 380 PLN

Serwis podstawowy i inne

D C
Usługa Cena
Serwis podstawowy amortyzatora (czyszczenie i smarowanie goleni dolnych) 160 PLN
Serwis podstawowy dampera (czyszczenie i smarowanie komory powietrznej) 160 PLN
Serwis „0” nowego widelca/dampera (kontrola i uzupełnienie smarowania) 100 PLN
Marzocchi / Suntour / Manitou / Magura Wycena
Tuleje ślizgowe RS 20 PLN / szt.
Tuleje ślizgowe FOX 20 PLN / kpl.
Tuleje ślizgowe Cane Creek od 40 PLN / szt.
Tuleje Montażowe RS od 59 PLN / kpl.
Tuleje montażowe Öhlins od 120 PLN / szt.

Usługi

Usługa Cena
Serwis łożysk ramy 450 PLN
Budowa kół z użyciem tensometru, nyple na kleju 180 - 240 PLN/koła
Rozplecenie koła 60 PLN
Centrowanie koła od 60 PLN
Montaż CushCore Kupiony u nas - gratis
Zmiana opony w kole z wkładką 70 PLN
Zmiana opony kupionej u nas gratis (jeśli koło ma wkładkę 50 PLN)
Montaż systemu tubeless (taśma, mleko, wentyl) 90 PLN / koło
założenie dętki 30 - 100 PLN
Serwis sterów 80 PLN
Montaż sterów 60 PLN
Odpowietrzanie hamulców z wymianą płynu 60 PLN / 1 hamulec
Montaż hamulca hydraulicznego 150 PLN
Montaż hamulca hydraulicznego z przewodem w sterach 250 PLN
Regulacja hamulców 35 PLN
Kompleksowy serwis hamulca hydraulicznego 300 PLN
Regulacja przerzutek 60 PLN
Prostowanie haka + regulacja przerzutki 80 PLN
Wymiana przerzutki lub manetki 100 PLN
Wymiana przerzutki i manetki 130 PLN
Wymiana łańcucha lub kasety 40 PLN
Wymiana lub montaż suportu 70 PLN
Wymiana lub montaż pancerza w rowerze z wewnętrznym prowadzeniem (fullsuspension / elektryk) 100 PLN
Wymiana lub montaż kompletnej grupy napędowej 250 PLN
Konwersja napędu na wosk - nowy napęd 100 PLN
Konwersja napędu na wosk - napęd używany (wymagający przygotowania oraz czyszczenia) 200 PLN
Helicoil - naprawa gwintu mechanizmu korbowego 150 PLN
Montaż sztycy regulowanej przewodowej 170 PLN
Montaż sztycy regulowanej bezprzewodowej (Reverb AXS/Transfer Neo) 120 PLN
Serwis piasty przód 100 PLN
Serwis piasty tył 150 PLN
Serwis piasty tył - scylence 170 PLN
Regulacja i ustawienie zawieszenia 150 PLN
Montaż kierownicy lub mostka 50 PLN
Montaż kierownicy z wewnętrznym prowadzeniem przewodów 250 PLN
Diagnostyka systemu Bosch lub Broze oraz aktualizacja 170 PLN
Wymiana silnika 300 PLN
Montaż owijki 50 PLN
Mycie roweru wraz z napędem 150 PLN
Montaż części nie kupionych u nas wg. roboczogodziny
Roboczogodzina serwisu zawieszeń 200 PLN
Roboczogodzina serwisu rowerów 180 PLN

Zawieszenia

Zlecenie serwisu - amortyzacja

Wypełnij, aby zlecić serwis Twojej amortyzacji. Formularz zostanie przesłany prosto do nas. Odpowiedź zwrotna zostanie wysłana na podanego niżej maila.

Sklep

Zdjęcie sklepu 1

Wiosną 2020r. uruchomiliśmy pawilon handlowy, będący dopełnieniem naszej oferty. Prowadzimy tam obsługę klientów – przyjęcie rowerów, wycenę napraw, dobór części oraz wydanie rowerów po serwisie. Tu również spotykamy się w celu omówienia projektu i budowy roweru. Powierzchnia handlowa umożliwiła nam wyeksponowanie naszych sztandarowych produktów. Główną wiodącą marką jest RockShox – jesteśmy autoryzowanym serwisem i punktem sprzedaży tej marki. Dostępne są u nas również wszystkie produkty Ohlins, której to marki jesteśmy dealerem i serwisem. Dopełnieniem naszej kompleksowej oferty zawieszeń są produkty marki FOX oraz ich profesjonalny serwis. W sprzedaży oferujemy również komponenty takich marek jak:

  • SRAM
  • Shimano
  • szeroką ofertę produktów Maxxis oraz Michelin
  • najwyższej klasy koła budowane przez nas na komponentach DT Swiss.
  • jakość oraz styl Hope Technology Ltd.

Zdjęcie sklepu 2

Głównymi wiodącymi markami są:

  • Öhlins – autoryzowany serwis i punkt sprzedaży
  • RockShox – dealer i serwis
  • FOX – profesjonalny serwis
  • SRAM
  • Shimano
  • Maxxis oraz Continental
  • Koła na komponentach DT Swiss
  • Hope Technology Ltd.
  • Garbaruk – chwyty – zębatki owalne, kasety, korby, wózki
  • CushCore – wkładki do opon
  • Fidlock – bidony
  • ESI – chwyty
  • Fabric – chwyty, siodełka
  • Selle SMP – siodełka
  • One UP – sztyce, manetki, pedały, chwyty, kierownice
  • Joe’s No-Flats – mleko, kosmetyki, zestawy naprawcze
  • Stan’s NoTubes – mleko uszczelniające
  • Galfer – klocki i tarcze hamulcowe
  • SunRace – kasety napędowe
  • Ashima – klocki hamulcowe, linki, pancerze
  • A2Z – tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe
  • KMC – łańcuchy
Alugear ambit Bosch Continental CushCore DT Swiss Enduro Bearings ESI Fidlock Fox Galfer Garbaruk Hope Joe's No-Flats KMC Maxxis Michelin Stan's NoTubes Octopus Öhlins OneUp ParkTool RockShox Selle SMP Shimano SRAM Unior
```

Szkolenia

Szkolenie z serwisu rowerów

Chciałbyś poznać swój rower od podstaw? Zastanawia Cię czym różnią się poszczególne opony? Nie wiesz jak ustawiać swoje zawieszenie? Wypełnij ten formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

wspieramy

Janek Pająk Janek Pająk (akcja)

Janek Pająk

Nazywam się Jan Pająk mam 20 lat, z kolarstwem jestem związany od 8 lat. Zajawkę zaszczepił we mnie tata, który jako pierwszy pokazał mi ten sport. W 2021 roku podjąłem decyzję aby rozpocząć porządne jeżdżenie i startowanie w zawodach DH. Zacząłem traktować to na poważnie, w tym samym roku udało mi się zająć 2 miejsce na mistrzostwach Polski, z czego byłem bardzo zadowolony. W 2022 roku miałem przyjemność wystartować w aż 18 zawodach, z czego większość odbywała się za granicą, co pozwoliło mi bardzo ulepszyć swoją jazdę i skilla na rowerze. W 2022 roku sięgnąłem również po swoje pierwsze zwycięstwo w kategorii DH, oraz swój pierwszy tytuł Mistrza Polski DH. 2023 przynosi dla mnie dużo zmian, między innymi pojawili się nowi sponsorzy. Jednak to nie wszytko, w tym roku planuję również wystartować w Pucharze Świata! Zapowiada się, że sezon 2023 przyniesie dużo nowych doświadczeń, a przede wszystkim dużo jeżdżenia na rowerze

Zespół

Maciej Wojtowicz

Maciej Wojtowicz

właściciel

Moja Firma powstała z pasji do rowerów, którymi zajmuję się już ponad 20 lat. Bike Doctor Service jest realizacją mojego marzenia o dzieleniu się pasją i wiedzą oraz sprawianiu by rowery stawały się jeszcze lepsze, szybsze i lżejsze. Droga do realizacji tego marzenia nie była prosta i prowadziła przez liczne wyzwania. Wiodła miedzy innymi przez pracę w Kadrze Narodowej z czołowymi polskimi zawodnikami, Igrzyska Europejskie w Baku, zgrupowania czy starty w Pucharach Świata. Miałem też przyjemność pracować w jednej drużynie z Mają Włoszczowską. Zdobyte doświadczenie staram się wykorzystać w najlepszy znany mi sposób tak, aby po wizycie u Bike Doctora uśmiech nie schodził Wam z twarzy. Starannie dobieram sobie ludzi z którymi współpracuję, aby zapewnić najwyższy poziom usług. Wciąż poszerzam moje umiejętności i wiedzę, doskonaląc się jako mechanik i rider, aby moja firma stała się jeszcze bardziej profesjonalna. Chętnie doradzam i dzielę się wiedzą. Dbam o to by szczerość, profesjonalizm i uczciwość były wartościami stawianymi na pierwszym miejscu, zarówno przeze mnie jak i moich pracowników.

Damian Karpeta

Damian Karpeta

mechanik - specjalista zawieszeń

Moja przygoda z rowerem zaczęła się gdy miałem 13 lat. Pierwsze rowerowe kroki stawiałem na dircie, który wykopałem za domem w rodzinnym Skarżysku-Kamiennej. Rosnąca zajawka sprawiła, że moje życie zaczęło kręcić się wokół rowerów. Zacząłem budować i serwisować swoje rowery, a po nabraniu większej wprawy także znajomych. Po skończeniu liceum wyjechałem na studia do Krakowa. W tym okresie moje zainteresowanie dirtem osłabło, ale pojawiła się chęć do eksploracji leśnych ścieżek i jazdy na rowerach z pełnym zawieszeniem. Pod koniec studiów zacząłem pracować w serwisie rowerowym i od tego momentu moja pasja stała się też moją pracą. Jazda na rowerze oraz serwisowanie sprzętu towarzyszą mi bez przerwy od 15 lat. Wiedzę którą nabyłem staram się jak najlepiej wykorzystywać do wykonywania powierzonych zadań. W swojej pracy stawiam na jakość i dokładność wykonywanych czynności, pozwalających na bezawaryjną pracę sprzętu. Zależy mi aby sprzęt spisywał się jak najlepiej w terenie. Przeprowadzka do Bielska i dołączenie do ekipy Bike Doctor Service daje mi jeszcze więcej motywacji do działania i poszerzania rowerowej wiedzy.

Jakub Wilczok

Jakub Wilczok

specjalista Bosch

Jestem pasjonatem zakochanym w rowerach, zniechęcony farmacją, czuwam nad prawidłową organizacją pracy w serwisie. Wspieram rozwój firmy zajmując się kontaktami i zamówieniami zagranicznymi. Jestem również odpowiedzialny za obsługę elektronicznych systemów napędowych marki Bosch. Szukam rozwiązań, aby oferta serwisu była dopasowana do Waszych potrzeb.

Olek Grajewski

Olek Grajewski

mechanik

Moja rowerowa historia zaczęła się w wieku 9 lat od budowania pierwszych hopek w rodzinnym Ełku. Ta zajawka naturalnie przerodziła się w jazdę XC i chęć do samodzielnego serwisowania swojego sprzętu. Prawdziwym przełomem była przeprowadzka do Wrocławia w 2019 roku i podjęcie pracy w profesjonalnych serwisach. Szybko dołączyłem do jednego z topowych miejsc w Polsce, gdzie skupiłem się na zaawansowanym sprzęcie enduro i DH. To doświadczenie dało mi szansę pracy na najwyższym światowym poziomie – miałem okazję składać i przygotowywać rowery dla Szymona Godźka na zawody Redbull Rampage w edycjach 2022 i 2023 oraz RedBull Roof Ride czy Crankworx dla Dawida Godźka. Po 6 latach profesjonalnej pracy w branży wiem jedno: rower oddawany klientowi ma być lepszy niż nowy. Wkładam w to ogrom pracy, bo chcę, abyś na swoim sprzęcie czuł się w 100% bezpiecznie i pewnie. Wrocław zamieniłem na Bielsko ze względu na chęć rozwoju osobistego w górach zamiast płaskiego olbrzymiego miasta. W Bike Doctor Service odpowiadam za główne serwisy Waszych rowerów oraz specjalizuję się w budowie customowych projektów, bazując na topowych markach jak Sram, Hope, RockShox czy Ohlins.

Kontakt

adres

ul. Kąpielowa 1/3

43-309 Bielsko-Biała

(pssst. kliknij, aby zacząć jechać prosto do nas)

social media